Snellere service, meer verkopen: ontdek de kracht van AI chatbots

Ontwerp je chatbot met onze gebruiksvriendelijke flowbuilder. Bepaal zelf welke vragen je chatbot stelt. Train je bot met jouw eigen content en zie hoe de bot steeds beter wordt in het begrijpen van je klanten. Voeg (hybride) AI toe voor nóg meer mogelijkheden. 

  1. Home
  2. Mogelijkheden
Slimme chatbots, slimme oplossingen

Handige flowbuilder

Met de drag-and-drop flowbuilder bouw je een chatbot die niet alleen vragen beantwoordt, maar ook proactief suggesties doet en zelfs complexe taken uitvoert.

Klantgericht & verkoopgericht

De voordelen

Geef je klanten een persoonlijke assistent die alles over jouw bedrijf weet.

Snellere responstijden: Door snelle antwoorden te bieden, vergroot je de kans dat klanten een aankoop doen.

Tijdbesparing: Een chatbot kan veel standaard vragen beantwoorden en tijd besparen.

Altijd beschikbaar: Een chatbot is altijd beschikbaar, waardoor klanten ook buiten kantooruren geholpen kunnen worden.

Live chat

Hybride of volledig op AI

Chatbots kunnen hybride of volledig op AI gebaseerd zijn. Hybride chatbots zijn nauwkeuriger voor specifieke taken, terwijl volledig AI-chatbots beter leren en zich aanpassen. 

  • Hybride AI Hybride AI chatbots bieden de betrouwbaarheid van traditionele chatbots en de intelligentie van AI.
  • Volledige AI i Volledige AI is adaptief en creatief en maaktmeer menselijke interacties mogelijk.
Flexibele oplossing

De tone of voice van je chatbot

De tone of voice is de manier waarop een merk of persoon communiceert. Het is de unieke stijl, de persoonlijkheid en de houding die je gebruikt in je communicatie.

  • Stijl De communicatiestijl van een chatbot is flexibel en kan worden aangepast aan de situatie. Zo kan hij klantgericht, verkoopgericht, educatief of humoristisch zijn.
  • Persoonlijkheid Een chatbot kan verschillende persoonlijkheden aannemen om aan elke situatie te voldoen. Denk aan een vriendelijke en behulpzame assistent of een deskundige adviseur.
  • Complexiteit De chatbot kan zich aanpassen aan het taalniveau van de klant, van eenvoudig tot complex.
  • Rollen Een chatbot kan in verschillende rollen schuiven: van klantenservicemedewerker tot verkoper, van leraar tot entertainer.

Koppel met Zapier en Google

Installeer de chatbot in een paar klikken op je WordPress of Shopify website. En dankzij de integratie met Zapier verbind je je chatbot moeiteloos met CRM-systemen en Google Drive.

Start nu je gratis proefperiode

Je eigen bot alvast aan het werk zien?

Kies voor een proefperiode van 14 dagen of plan een een demo.